Hľadáme referenta nákupu s nemčinou/angličtinou. Pridajte sa k nám! :)
Do nášho super tímu radi privítame ďalších dvoch kolegov – referenta nákupu s nemčinou a referenta nákupu s angličtinou.
REFERENT NÁKUPU S NEMČINOU ALEBO ANGLIČTINOU
Miesto výkonu práce: ČR, Ostrožská 220, Veselí nad Moravou
Ponúkame:
- Základný nástupný plat 750 €
- Po zapracovaní platové ohodnotenie 1000 € - 1200 €
- Príspevok na nový služobný telefón
- Služobný neobmedzený paušál od O2
- Príspevok na stravenkový paušál
- Príspevky na doučovanie cudzieho jazyka
- Príspevky na kurzy a školenie vhodné pre ďalšie pracovné uplatnenie
- Možnosť pracovného rastu
Požadujeme:
- Výbornú znalosť nemeckého jazyka/anglického jazyka
- Užívateľskú znalosť práce s počítačom (MS Word, MS Excel a iné)
- Výhodou je znalosť práce s Google suite (predtým Google apps – Gmail, kalendár, disk a iné)
- Výhodou je znalosť práce s CRM a ERM systémami (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet a iné)
- Zodpovednosť, dôkladnosť a samostatnosť
- Pokiaľ nepoznáte aplikácie Google suite (predtým Google apps) alebo CRM, či ERM systémy, tak Vám radi pomôžeme so zaučením, prípadne Vás prevedieme interným školením alebo školením u našich poskytovateľov týchto služieb.
Náplň práce:
Náplňou práce je objednávanie tovaru u zahraničných, ale aj tuzemských dodávateľov podľa podkladov nášho obchodného tímu a jednotlivých obchodných manažérov (vy len preposielate formuláre od nás k naším skvelým dodávateľom, nevypĺňate a nekontrolujete podklady). Po prijatí odpovede prekladáte a preposielate podklady späť k obchodným manažérom, ktorí vykonajú kontrolu. Následne prebieha potvrdenie objednávky, zadanie do systému, objednanie prepravy a ďalšie kroky, ktoré Vás naučíme. Ďalej budete spracovávať objednávky pre našich veľkoobchodných partnerov a riadiť s nimi všetku komunikáciu. Súčasťou Vašej práce je neustála komunikácia s naším tímom a našimi dodávateľmi, nakoľko máme veľa dotazov, aby sme nič nepodcenili a každý projekt dopadol dobre. Ročne sa zúčastníte niekoľko školení a zahraničných ciest do týchto destinácií. Na záver na tejto pozícii budete vykonávať drobnú administratívnu činnosť (rôzne typy výkazov pre štátne orgány, komunikácia s účtovníčkou a ďalšími kolegami a iné).
Kontakt:
Svoje životopisy posielajte na email: lukas@sunsystem.cz
Nástup: ihneď