Inteligentná domáctnosť SOMFY
Automatizácia domácnosti pomocou TaHoma® switch
Pripojením inteligentnej domácnosti k riešeniu od spoločnosti Somfy budete mať svoju domácnosť plne pod kontrolou. Systém TaHoma® vám umožní jednoducho ovládať rôzne
domáce zariadenia, ako je tienenie, vykurovanie, osvetlenie, garážové brány a vstupné brány - a to všetko pomocou jedinej aplikácie vo vašom smartfóne. Všetky vaše inteligentné
domáce zariadenia sú prepojené prostredníctvom TaHoma® switch, ktorý zabezpečuje efektívny, bezpečný a energeticky úsporný chod modernej domácnosti.
Popis produktu
Automatizované scenáre
Svoj domov môžete naučiť reagovať na pravidelné scenáre, ako napríklad "Odchod z domu" a "Návrat domov". Keď odchádzate, stlačením jediného tlačidla zatiahnete žalúzie, zhasnete svetlá, stlmíte kúrenie a aktivujete alarm. Keď sa vrátite z práce, váš domov vás privíta príjemným osvetlením, optimálnou teplotou a otvorením garážovej alebo príjazdovej brány.
Kompatibilita produktov
Vďaka otvorenej platforme "So Open with Somfy" možno do systému inteligentnej domácnosti ľahko pridať ďalšie inteligentné zariadenia. Systém môžete neustále rozširovať a prispôsobovať svojim potrebám.
Nadštandardná záruka
SOMFY ponúka 5-ročnú záruku - bez skrytých poplatkov a bez nutnosti registrácie.
Nechajte technológiu harmonicky reagovať na vaše potreby a rutinu, relaxujte a užívajte si čas s rodinou.
Naša spoločnosť patrí medzi popredných partnerov spoločnosti SOMFY, vďaka zaradeniu do programu SOMFY EXPERT 2.0
Výhody inteligentnej domácnosti SOMFY
- Ovládanie tienenia, osvetlenia, vykurovania, alarmu, vstupnej brány alebo garážovej brány prostredníctvom prehľadnej aplikácie v smartfóne
- Nastavenie automatických scenárov podľa dennej situácie
- Kompatibilita s takmer 300 partnerskými produktmi
Ako prebieha zaslanie dopytu?
-
Oboznámenie
Kontaktovanie zákazníka s potvrdením obdržania dopytu. Poskytnutie prípadného upresnenia k poptávanému produktu.
-
Ponuka
Podľa spresneniach informácií zašleme vypracovanú ponuku.
-
Odsúhlasenie
Kontaktovanie zákazníka za účelom zistenia, či k nej dostal kalkuláciu.
-
Zameranie
V prípade záujmu - domluva s nasim technikom/ obchodným manažérom ohľadom osobného stretnutia s cieľom finálneho zameranie.
-
Plánovanie
Po prijatej objednávke dohodneme termín dodanie montáže.